ΣΗΜΕΙΩΣΗ SOS:

ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΘΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ.

Παρασκευή, 7 Απριλίου 2017

Ο ΜΙΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΑΝΤΟ ΑΝΑΚΑΜΠΤΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ

Aπλά έπαθα μια μικρή θλάση στην ψυχή που την συνόδεψε και μια θλάση στην σπονδυλική στήλη μετά από άρση βάρους. Και οι δύο θλάσεις αντιμετωπίζονται κατάλληλα.
Δεν θα λέτε κατάθλιψη, θα λέτε θλάση στην ψυχή. Οι θλάσεις ξεπερνιούνται. Μόνο μην αφήνετε τις θλάσεις να γίνουν σπασίματα. Εκτός βέβαια και αν το θέλετε. Εγώ για την προσωπική μου ζωή δεν το θέλω. Θέλω να βγάζω τις θλάσεις στην επιφάνεια και να τις θεραπεύω. Πώς; Με το να μην τα κρατάω μέσα μου, τόσο απλά.
Τώρα όσον αφορά το μπλογκ νομίζω πως χρειάζομαι μια προσωρινή παύση. Να καθαρίσει λίγο το μυαλό από όλα, γιατί πολλά νεύρα ρε παιδί μου, πολλά.

Διάβασα και την ανάρτηση του Αβατάρα. Εγώ του λέω να αφήσει τους εγωισμούς και να στήσεις κώλο σε κανένα εκδοτικό οίκο, σε κανένα περιοδικάκι, σε καμια λέσχη, κρίμα να παιδεύεται έτσι. Ξέρω ότι δεν χωνεύει τους ανθρώπους αλλά για να δούμε θα με ακούσει.







8 σχόλια:

  1. καλά να πάθεις..ξέσπαθε η οργή της θεάς πάνω σου...σιδηροφκέφαος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ πως δεν περίμενα τέτοια επίδειξη συμπόνιας από σε. Τελικά υπάρχει ελπίδα. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο ρε.

      Διαγραφή
  2. Θλάση της ψυχής!!!
    Έγραψες!!! Αυτό θα λέω από εδώ κι έπειτα,
    όταν με πιάνουν τα μελαγχολικά μου. Πολύ μου άρεσε!
    Πάμε τώρα στο κυρίως θέμα. Στην παύση.
    Να κάνεις αυτό που ευχαριστεί ΕΣΕΝΑ και ότι πιστεύεις
    πως χρειάζεσαι για να είσαι ήρεμος και οκ. Εμείς εδώ
    θα είμαστε και πάλι και θα περιμένουμε.
    Αυτά ήθελα να πω και στον Αβατάρα, αλλά με το να έχει κλειστά
    τα σχόλιά του, δε μπόρεσα.
    Ελπίζω αυτή η θλάση ψυχής να μη κρατήσει πολύ.
    Το ίδιο ισχύει και για την παύση. :)
    Ciao belloooooo :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου Melacxrinaki. Θα το λάβω υπόψη μου.

      Διαγραφή
  3. Ο Γκοκου κουκλος!! Τι τελειο μαλλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μίτρα πές μου, βλέπεις anime? Αν βλέπεις, θέλω να το ξέρω! Και αν δεν βλέπεις, ξεκίνα. Γιατί τα anime θεραπεύουν (αποδεδειγμένα) τις ψυχικές θλάσεις. Ελπίζω η απουσία σου από το blog να σημαίνει πως ξημεροβραδιάζεσαι εκεί. Καλό θα σου κάνει. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά. Πέρασε; Μπάνια θα κάνεις τουλάχιστον; Κι εγώ στην παύση είμαι, ή μάλλον στο στοπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή