Παρασκευή, 17 Μαρτίου 2017

Αληθινή Κυκλοθυμική Ιστορία

Που λέτε εμείς οι κυκλοθυμικοί όταν είμαστε πάρα πολύ θυμωμένοι για διάφορους προσωπικούς λόγους και παρ΄ όλα αυτά κάνουμε χιούμορ για να το κρύψουμε έχουμε στο μυαλό μας αποθηκεύσει για ώρα ανάγκης συγκεκριμένα γεγονότα τα οποία ανακαλούμε στην μνήμη μας για να ξεσπάσουμε. Γι΄ αυτό άλλωστε λεγόμαστε και κυκλοθυμικοί. Όποιος έχει πρόβλημα να πάει να γαμηθεί και να ψοφήσει.
Ένα γαμάτο κυκλοθυμικό γεγονός είναι και το εξής.
Θυμάμαι πριν κάποια χρόνια μέσα στην απελπισία μου να πηγαίνω να κάνω αίτηση σε μια δουλειά που έχει να κάνει με πωλήσεις μέσω τηλεφωνικών κλήσεων.
Περιμένοντας στην ουρά κάποια στιγμή ήρθε και η σειρά μου. Να σημειώσω βέβαια ότι ευχαρίστως θα έσπαγα τα μούτρα του γραμματέα ο οποίος είχε ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Δεν ξέρω αν έχω ξαναδεί άτομο με τόσο έντονο χαμόγελο. Σχεδόν άγγιζε τα όρια του γελοίου. Ο καημένος ζόριζε τους μυς του προσώπου του, τους ξεχείλωνε στην πραγματικότητα λίγο λίγο για να πείσει τον εαυτό του ότι αξίζει στην ζωή κάτι καλύτερο και το χαμόγελο είναι οπωσδήποτε ένα ψεύτικο και υποκριτικό μεν αλλά δυνατό εργαλείο. Στην πραγματικότητα όμως είχα διακρίνει ότι ήταν ένα καταθλιπτικό άτομο. Πίσω από αυτό το χαμόγελο υπήρχε πολύς καταπιεσμένος πόνος. Κρίμα τόσος κόπος να πάει χαμένος για μια στραβομουτσούνα. Τέλος πάντων δεν με ενδιαφέρει αυτός ο μαλάκας. Για τον άλλο που μου πήρε συνέντευξη θέλω να σας πω.
Αυτό που μου έκανε αλγεινή εντύπωση είναι ότι τους έβαζαν στο φούρνο δύο δύο. Ούτε σε ναζιστικά στρατόπεδα να ήμασταν. Εκεί δεν έχει σημασία αν έχεις πρόσωπο είσαι απλά ένας αριθμός. Ο σύγχρονος ναζισμός αγαπητά μου παιδιά είναι οι πολυεθνικές και το μάρκετινγκ. Μπαίνω και εγώ μέσα με μια κοπελίτσα. Είδη βέβαια ήξερα ότι δεν πρόκειται να δουλέψω εκεί, ήδη πριν πάω, απλά ήμουν περίεργος. Ένας νεαρός ήταν μέσα με ύφος χιλίων καρδινάλιων, ξέρετε τα γνωστά. Στον Μίτρα όμως μαλακίες δεν περνάνε. Με το που μπήκα κάρφωσα το βλέμμα μου στα μάτια του με αμείωτη ένταση ενώ αυτός ξεφύλλιζε τα κωλόχαρτά του. Γιατί το έκανα αυτό; 1ο γιατί είμαι η μεγαλύτερη πουτάνα, 2ο γιατί αυτοί που δουλεύουν σε τέτοιες εταιρίες είναι φουλ κυριαρχικά και ανταγωνιστικά άτομα και ένα έντομο βλέμμα τους ενοχλεί αφάνταστα. Ήθελα να του σπάσω τον τσαμπουκά του πούστη και το κατάφερα. Ξέρετε τι μου είπε; Μου δίνεις την εντύπωση ότι βαριέσαι. Και τι του απαντάω; Από την ώρα που μπήκα σε κοιτάω συνέχεια στα μάτια. Αντίθετα εσύ δεν με κοίταξες ούτε μια φορά. Πως το κατάλαβες λοιπόν; Σου έστειλε email ο φίλος σου από έξω; Έμεινε μαλάκας. Μετά μου έκανε κάτι ερωτήσεις. Και τον ρωτάω στο τέλος για να τον αποτελειώσω: Θα έχουμε και στάνταρ μισθό; Εκεί τον ακινητοποίησα. Αν μου έλεγε όχι ουσιαστικά θα έδειχνε αδύναμος. Τον είχα στήσει στο εκτελεστικό απόσπασμα. Ίσα ίσα που μπορούσε ακόμα να αναπνέει. Με την τελευταία ρανίδα δύναμης που του είχε απομείνει σηκώνεται μου δίνει για χειραψία το χέρι του και μου απαντάει: αυτά τα συζητάω με τα άτομα τα οποία συνεργάζομαι, με χαμόγελο πάντα. Σηκώνομαι και εγώ και του απαντάω: Χειραψίες κάνω μόνο με τα άτομα που συνεργάζομαι. Μετά νομίζω έπαθε εγκεφαλικό γιατί καθώς έβγαινα από την πολυκατοικία είδα τραυματιοφορείς να ανεβαίνουν πάνω και ένα σταθμευμένο ασθενοφόρο. Ο γραμματέας δε με το που βγήκα όχι μόνο είχε σουφρώσει τα χείλη του αλλά έτρεμε σαν χελιδονόψαρο. Ένα ποτάμι από κάτουρο είχε ποτίσει το χαλί από το γραφείο μέχρι την έξω πόρτα.  

17 σχόλια:

  1. Γαμιούνται οι τράπεζες

    Μίτρας ο Ανάρχας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mπήκες ξέροντας τι θες και βγήκες ξέροντας περισσότερο τι δε θες.
    Άψογο σε βρίσκω!
    Όσο για το χαμόγελο του γραμματέα, είναι το γνωστό ''χαμόγελο καρμπόν'', που κυριαρχεί στις μέρες μας, δυστυχώς.
    Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καπνίζεις εσύ. Σου πάει όμως η τσιγαριά είναι καυλέ. Εσύ δεν είσαι στη φωτογραφία; Να παίρνεις βιταμίνη C των 500mg κάθε μέρα με ένα ποτήρι νερό. Ο Μίτρας φροντίζει για την υγεία των ασθενών του. Και εσύ καλό μπλογκ έχεις αλλά το url του Αβατάρα δεν το άλλαξες. Εγώ δεν τον πάω απλά θέλω να ξεφτιλιστεί αλλά για να ξεφτιλιστεί πρέπει να έχει και άτομα που θα τον διαβάζουν.

      Διαγραφή
    2. Πολύ καπνίζω, έχεις δίκιο, αλλά δεν είμαι εγώ στη φώτο.
      Εγώ είμαι καλύτερη και πιο καυλέ με το τσιγάρο, χαχαχα.
      Οι βιταμίνες πέρασαν σε δεύτερη μοίρα, από τότε που ξεκίνησα τα Lexotanil :p :p :p
      Ποιό url??? Βοήθα λίγο περισσότερο, γιατί μάλλον κάτι έχω χάσει, κι αυτό όχι λόγω χαζομάρας, αλλά λόγω του ότι χρόνος λίγος και περνάω βιαστικά αυτόν τον καιρό από παντού. Είμαι και μάνα, έχω το ακαταλόγιστο :p
      Εγώ πάλι τον πάω, για αρκετούς λόγους. :)
      Ciaoooooo και περιμένω να με προσανατολίσεις σχετικά με το νέο url.

      Διαγραφή
    3. Το λεξοτανίλ κάνει άλλη δουλειά. Σου επιτρεπεί να μην νιώθεις ενοχές για τις μαλακίες που κάνεις. Μανααααα γιατί με γέννησες; Πάει και αυτό.

      Βρε δεν γα.....ε όλοι σας. Η άλλη θέλει το παλιό url το αλλάζω εσύ το καινούργιο. Οι άλλοι οι μαλάκες δεξιά και αριστερά δεν μιλάνε. Αποφασίστε τι θέλετε πριν σας πάρει όλους ο διάολος.

      Διαγραφή
    4. Βρε Μάνα του πρήξατε τα αρχίδια του Αβατάρα. Η άλλη η τσαπερδόνα από κάτω θέλει ξυλιές στον ποπό να κοκκινίσει. Αυτή θέλει το παλιό url του Αβατάρα εσύ τώρα θες το καινούργιο. Τον έχω τρελάνει τον άνθρωπο. Βάλτε και τα δύο url στο μπλογκ σας ως δυο ξεχωριστά μπλογκ όπως έκανε η κούλα και βλέπουμε. Σκάστε τώρα όλοι.

      Διαγραφή
    5. Στην τελική ρώτα την Τίνα για το καινούργιο γιουαρελ δεν ξερω αν γνωριζεστε.

      Διαγραφή
  3. Τωρα θα με κανεις να τα παρω στο κρανιο πρωι πρωι και δεν ξερω και τι ωρα ειναι μ' αυτο το ρολοι του μπλογκ σου που παει με τα μυαλα του.
    Θελει να τον διαβαζουμε (κ μεις θελουμε) αλλά τι γραφει και τι κανει...
    Γραφει ωραια πραγματακια και ας ειναι και πορνοδιαστοφοτρελαμενα. Ο τροπος του ειναι ορθολογικος δλδ παρουσιαζει ατομο που εχει δομη στη σκεψη του και παραλληλα κατι προσπαθει να κανει (δεν ξερω τι) και γινεται εριστικος, εγωκεντρικος και τα γαμαει ολα.
    Συν τις αλλοις αυτο το ανοιξε κλεισε τα σχολια μπορει να εχει δυσαρεσυτησει καποιους.
    Παρολαυτα περιμενουμε να διαβασουμε τι θα γραψει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα. Αφού σας αρέσει το πορνοδιαστοφοτρελαμένο. Κατάλαβα. Τον τιμωρείτε δηλαδή επειδή έχει κλειστά τα σχόλιά του και επειδή μάλλον θέλετε το παλιό url. Τινάκι μου, εγώ τον μισώ τον Αβατάρα όπως και όλοι αλλά κατά βάθος τον αγαπάω όπως και όλοι. Άκουσε να σου πω. Ο Αβατάρας έχει απόλυτη επίγνωση ότι είναι επικίνδινος για την καθεστηκυία τάξη των πραγματων και το σύστημα. Γι΄ αυτό προτιμά να μένει στην αφάνεια. Και απλά που και που να ξεμυτίζει. Δεν βλέπεις τι έπαθε ο Λούθερ Κινγκ και άλλοι. Πρέπει να διδασκόμαστε από την ιστορία Τινάκι μου.

      Διαγραφή
    2. Τινάκι μου, θα εισηγηθώ στον Αβατάρα.

      Διαγραφή
    3. Έχει καιρό όμως να τα γαμήσει όλα και οι τελευταίες του αναρτήσεις είναι πολύ ξηγημένες. Πρέπει να του το αναγνωρίσετε αυτό. Επίσης από ότι μαθαίνω άνοιξε καινούργιο μπλογκ με το ίδιο email μόνο για εκλεκτούς φίλους. Σύντομα θα υπάρξουν ανακοινώσεις.

      Διαγραφή
  4. ΑΧ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΜΟΥΡΟ ΜΟΥ!!! ΠΟΣΟΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝ ΕΙΜΑΙ;
    Επιτέλους τα κατάφερα! Έχου τζιμέλι που γραφς στα μπουόγκ! Αγάπημ τι έπαθες και μλας πρωτευουσιάνικα; Θα σι χάλας φαίνεται το πουλύ τ'αρνί.
    Ιλαβ γιου σο ματσ μουτσ τώρα, γιατί έχου ν'αρμέξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κάργιες πουτέ δεν πεθαίνουν!
      Σάφσα μήνμα στου σελεβριτη.
      Του είδες;

      Διαγραφή