Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017

Ο ΑΒΑΤΑΡΑΣ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ

Να διαβάζετε τα ψιλά γράμματα για να αντιληφθείτε το ποιόν ενός ανθρώπου. Γράφει λοιπόν στην τελευταία του ανάρτηση: «θέλω» να κερδίσω το τζόκερ. Έτσι είναι οι επαναστάτες; Να κερδίσει το τζόκερ για να νιώσει πιο ψηλά και σε καλύτερα μοίρα από τους άλλους ανθρώπους. Αντί να ευγνωμονεί για αυτά που έχει και για αυτά που έχει καταφέρει ως τώρα. Και έπειτα υπάρχει πολυτιμότερο πράγμα από την υγεία; Ξέρω ότι το εννοεί αλλιώς. Απλά επισημαίνω για να μην γαμιόμαστε και παίρνουν αέρα τα μυαλά του Αβατάρα. Καλό παιδί και άξιο παλικάρι είναι. Μόνο λίγο μαλθακός αλλά θα τον στρώσω. Ξέρετε ποιος είναι ο πραγματικός λόγος της επαναφοράς του; Έχει να χύσει δυο βδομάδες και αρχίζει να τρελαίνεται. Θέλει λέει να κρατηθεί ένα μήνα. Διαβάζει μια μαλακία και παίρνουν τα μυαλά του αέρα. Αυτό που σας είπα και πριν. Ψιτ...το παιδί είναι άβγαλτο.

ΥΓ: Η κλίτσα μου έχει πολλά να σας πει. Το ερώτημα είναι ένα: έχετε καύλες;

Άλλαξε και url.

18 σχόλια:

  1. Πες του ν ανεβασει κανα ποιημα ή καποιο αποσπασμα απο τα βιβλια του, να δουμε τι γραφει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει όμως και εσείς να αντικαταστήσετε το url του. Και η κλίτσα μου έχει πολλά να σας πει, δεν σας φτάνει; Τον ζηλεύω. Λες και εμείς κατουρήσαμε στο πηγάδι κύριε Αβατάρα. Τέλος πάντων. Θα του το πω αλλά δεν ξέρω αν θέλει, είναι εγωιστής. Μεταξύ μας πάντως έμαθα ότι ολοκλήρωσε το διηγηματάκι του και προσπαθεί να βρει έναν τρόπο για να το διαβάσετε. Τον πιέζω και για την πρωτοχρονιάτικη ανάρτηση που δεν δημοσίευσε.

      Διαγραφή
    2. Τίνα, βλέπω την παραλία που έχεις στην φώτο και θυμάμαι τα γαμήσια μου στην θάλασσα. Αλλά το αλάτι με δυσκόλευε λιγάκι. .σου καίει τον πούτσο. Τώρα που φράγκα για θάλασσες.

      Διαγραφή
    3. Για το γιουαρελ πες το σε αυτους που εχουν μπλογκ εγω δεν εχω. Γιατι τον ζηλευεις;

      Διαγραφή
    4. Στους άλλους και στις άλλες απευθυνόμουν που έχουν μπλογκ. Μόνο η κουλάρα ενδιαφέρθηκε. Σε εσύ απλά να το έχει στην μνήμη σου το url ή γράψτο σε ένα χαρτάκι. Εγώ όμως πιστεύω ότι πρέπει να κάνεις ένα μπλογκ. Άκουσε να σου πω έχω πείρα σε αυτά τα πράγματα. Λοιπόν εγώ σου προτείνω να φτιάξεις ένα μπλογκ με την ονομασία ΠΑΠΟΥΤΣΩΜΕΝΗ ΓΑΤΑ . Πίσω από τον τίτλο θα έχεις μπακραουν τις πατούσες σου και τα πόδια σου ανοιχτά και ψηλά για να δείξουμε ότι η ζωή είναι χαρά και χωρίς όρια. Η φωτογραφία θα πιάνει λίγο κάτω από την φτέρνα και μπορείς να βάψεις με μαύρο την εσωτερική μεριά των δαχτύλων για εφέ. Τώρα αν ντρέπεσαι για τις πατούσες σου κάνε ένα φωτοσοπ ή πάρε μια ελαφρόπετρα. Στα λέω αυτά γιατί σε θεωρώ σοβαρό άτομο και με ανησυχίες.

      Διαγραφή
    5. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Εχω πεθανει στα γελια!!! Θα σου γραψω αυριο

      Διαγραφή
    6. To γέλιο βοηθάει τον θυμό αδένα να κρατιέται σε φόρμα. Κάνει καλό και στο ηλιακό πλέγμα. Ο σαρκασμός από την άλλη μας χαλάει λίγο.

      Διαγραφή
    7. Άκουσε και το άλλο τώρα. Οι πατούσες είναι προέκταση των ποδιών τα πόδια σου είναι τα δοκάρια της ψυχής σου. Τα δοκάρια λοιπόν υπάρχουν γιατί υπάρχουν δίχτυα και τα δίχτυα υπάρχουν για να μπει η μπάλα γκολ. Αλλά δεν είναι τόσο εύκολο να βάλουν όλοι γκολ γιατί υπάρχει και ο τερματοφύλακας ο ενδέκατος παίκτης ο δωδέκατος είναι τα δοκάρια. Σου δίνω χρόνο να τα αποκωδικοποιήσεις όλα αυτά. Πάμε στο προκείμενο τώρα. Θα γράφεις ιστοριούλες ή κάτι που σου έχουν πει άλλοι άντρες φανταστικοί ή μη από 2 γραμμές μέχρι μια σελίδα. Μπορεί να είναι μια εξομολόγηση μπορεί να είναι κάτι πρόστυχο μπορεί το οτιδήποτε. Όσες γυναίκες πήραν στα σοβαρά τις συμβουλές μου το 90% έχουν βοηθηθεί πάρα πολύ. Ακόμη λαμβάνω ανώνυμα γράμματα από γυναίκες με ευχαριστίες έστω σε μορφή εικόνας.

      Διαγραφή
    8. Χαχαχαχαχαχα!!!
      Μα εχεις τρελο γελιο ρε φιλε και γραφεις και ωραια! Λοιπον να τα βαλουμε σε μια σειρα και ας αρχισω απο τα χθεσινα.
      Η "παπουτσωμενη γατα" ηταν εξυπνουλικο! Αλλα δεν μου ειπες, η φωτο θα ειναι μονο πατούσια, γαμπα, γονατο? ή θα φαινεται και τπτ αλλο? Επισης οι φτερνες μου ειναι βελουδινες γιατι παω καθε μερα στο Paint it Cure!
      Συμφωνω για το σαρκασμο, δεν συνηθιζω να κοροιδευω και να ειρωνευομαι, αν και ο αβα καποιες φορες με ειχες παρεξηγησει.
      Περα απ την πλακα, δεν ειμαι απο τους χαρακτηρες που θα καθισουν να γραψουν. Θεωρω το γραψιμο πολλη σοβαρη υποθεση ακομα κι αν γραφεις μαλακιες. Γι αυτο μου αρεσει να διαβαζω.
      Η γραφη ειναι ψυχη! Ειναι αυτο που δεν μπορεις να προφερεις, ειναι οι εικονες που χορευουν μεσα στο κεφαλι σου καθε μερα, ειναι οι φρικες που τρως και φτιαχνεις σεναρια με δρακους, ειναι τα ονειρα σου!
      Φυσικα και εχω επιχειρησει πολλες φορες να γραψω αλλα το αποτελεσμα δεν με ικανοποιει και κειμενα του τυπου "Σημερα εκει που οδηγουσα εσκασε μια μυγα πανω στο παρμριζ"... συγνωμη αλλα ειναι για τον πεοντα διοτι δεν μας ενδιαφερει, το χουμε παθει και μεις.
      Χρονος! Θελει πολυ χρονο... να γραψεις, να διαβασεις, να ξαναγραψεις, να διορθωσεις...
      Το σημαντικοτερο ειναι οτι δεν θελω να εξωτερικευω και να δημοσιοποιω τα συναισθηματα μου γιατι ετσι, επιτρεπεις στους αλλους να περασουν πιο μεσα και ειναι κατι που δεν μου ταιριαζει.
      Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!
      Και γω σε συμπαθω!


      Διαγραφή
    9. Πότε είπα ότι εγώ σε συμπαθώ; Λάθος κατάλαβες. Ο Μίτρας δεν συμπαθεί κανέναν και είναι αδυσώπητος. Είναι θεόρατος και μάλιστα δεν το χωράει ούτε το ταβάνι του σπιτιού. Όταν βγαίνει έξω όλοι του κάνουν χώρο για να περάσει. Είναι ο τελευταίος του είδους του. Όποιος τον κοιτάξει στα μάτια εξαϋλώνεται. Όποιος περάσει από δίπλα του από απόσταση δέκα μέτρων πυραναφλέγεται λόγω της αύρας του. Πως θα μπορούσε λοιπόν ο Μίτρας να συμπαθεί άνθρωπο; Τους μισεί όλους.
      Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις απαξιώ να απαντήσω.

      Διαγραφή
    10. Τα θέλετε όλα δικά σας κερατάδες. Απολύεσαι από το μπλογκ.

      Διαγραφή
  2. Γαμα στο βουνο εσυ και ασε τις θαλασσες για τους θαλασσινους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατέβηκα από το βουνό. Είμαι στην πόλη τώρα. Σήμερα γάμησα μια φάλαινα με τακούνι. Έχεις ξαναδεί φάλαινα με τακούνι; Εγώ πρώτη φορά. Μια φορά είχα δει ιπποπόταμο αλλά φάλαινα πρώτη φορά. Δεν χρειάζεται να διαβάσεις Δαρβίνο για να καταλάβεις ότι ο άνθρωπος προήλθε από τα ψάρια. Με έλιωσε.

      Διαγραφή
  3. Μα να θελεις να τον διαβαζεις και να μη μπορεις να τον βρεις ή να σχολιάσεις.
    Εγω ο,τι διαβαζω το σχολιάζω. Αλλιως δεν υπαρχει νόημα χωρις επικοινωνια και διάδραση!

    Κι εσυ καλός εισαι! Τωρα που σε βρήκα κι εσένα θα σε αποθηκεύσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ δύσκολος άνθρωπος και πιέζεται με τον παραμικρό. Είναι στον άνθρωπο. Σκέφτεται πάντως να κάνει και ένα ιδιωτικό μπλογκ για εσάς για να βάζει εκεί τα γραπτά του.

      Διαγραφή
    2. Καταπιεσμένος είναι και τώρα που δεν χύνει δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα. Ωραίο μαλλί έχεις περιποιημένο.

      Διαγραφή
    3. Μην μας τρελαίνεις όμως και εσύ κουλάρα. Όχι πες μου πότε σχολίασες τελευταία φορά στον Αβατάρα; Μόνο η θαλασσένια και η Τσούχτρα σχολιάζουν.
      Πάντως ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και εύχομαι υγεία.

      Διαγραφή